Cum sa fii fericit?

Cum?….Pei nu e o reteta universala! Vrei sa fii fericit? Atunci chiar fa asta! Fii fericit! Fa ceea ce-ti place, investeste in visurile tale, continua sa ai visuri marete si fii optimist. Nu ai nimic de pierdut, trebuie doar sa-ti modifici putin mentalitatea rigida care te tine pe loc.

Ce te impiedica sa fii fericit? Tu, numai tu. Propriile alegeri conteaza foarte mult.Ce mananci, ce bei, ce sport faci, ce citesti, ce vezi la TV, ce muzica asculti, ce discuti, cum reactionezi in anumite situatii..etc. Lucrurile astea in final, conteaza drastic, contribuie la fericirea ta. Oricum fericirea este o stare de spirit care trebuie sustinuta de un mod sanatos de a trai si de alegeri ce duc in directia cea buna.

Nu poti fi fericit daca doar vrei asta, trebuie sa faci si ceva in sensul sustinerii acestui sentiment. Actiuni ce conduc la o mai mare fericire, investitii in sanatatea ta, activitati ce iti fac placere, pentru mine fericirea egaleaza cu un sentiment de beatitudine si libertate in acelasi timp. Sentimentul de a face un lucru ca asa vrei si ca este un lucru bun pentru tine.

One thought on “Cum sa fii fericit?

  1. ecoarta spune:

    Corect! Doar că, nu este suficient să faci ce vrei ca să fii fericit! Uite, eu am încercat azi să fac ce mi-a plăcut şi chiar am făcut, însă n-am fost fericită ca altădată…mi-a lipsit ceva! Acel ceva îmi va lipsi toată viaţa…

Lasă un răspuns

