Despre apreciere si notiunea de apreciere.

De ce stam ani de-a randul sa analizam daca merita o persoana sau nu? Daca merita apreciere sau nu? De ce incercam sa schimbam un lucru, cand de fapt e atat de superb in starea sa naturala si merita apreciat asa? De ce nu stim sa dam valoare unui lucru ce merita asta? De ce ne umbrim sufletul cu ganduri negatie despre cum ar trebui sa stea lucrurile cand de fapt ce este important trebuie schimbat in noi insine? De ce nu vedem totul cu o claritate absoluta? De ce?…

Iar atunci cand nu mai ai acel lucru…devii gol pe dinauntru. Apreciaza lucrurile la timpul lor, intrucat mai tarziu va fi prea tarziu. Se zice ca in dragoste nu este niciodata prea tarziu. Insa eu nu sunt de aceeasi parere. Absolut deloc. Apreciaza lucrurile la timpul lor, pentru ca nimic nu e vesnic. Si iubirea trebuie intretinuta ca o flacara aprinsa. M-am bucurat de viata si am mers mai departe increzatoare in mine, am decis sa ma eliberez de urmele trecutului, pentru ca imi faceau rau. Si am vrut sa devin mai puternica decat ma stiai.

Important e cum ma simt eu in pielea mea, nu sa castig atentia cuiva ce e aparent interesat doar de el. Nu ma impresioneaza lucrurile marunte, am ajuns la concluzia ca faptele bune, daca sunt facute la timpul lor, sunt cele care conteaza cu adevarat. Se pare ca timpul iti arata si calea. Mai ramane doar curajul de a pasi pe ea.

Lasă un comentariu